بررسی محصولات مراقبت نگه داری نظافت خودرویی

در این وبلاگ به بررسی محصولات خودرویی،چسب،سیلیکون درزگیر و چسب 123 می پردازیم

بررسی محصولات مراقبت نگه داری نظافت خودرویی

در این وبلاگ به بررسی محصولات خودرویی،چسب،سیلیکون درزگیر و چسب 123 می پردازیم

در این وبلاگ به بررسی محصولات خودرویی،چسب،سیلیکون درزگیر و چسب 123 می پردازیم

طبقه بندی موضوعی

مکمل تمیز کننده سنسور اکسیژن و مبدل کاتالیست  GAT CAT Cleaner آلمان      

معرفی شرکت GAT آلمان

 

شرکت GAT یکی از بزرگترین شرکت های تولید محصولات حرفه ایی مراقبت نگهداری خودرویی(CARCARE)با بالاترین کیفیت و استاندارد های خودروسازان بزرگ جهانی و اتحادیه اروپا می باشد.شرکت آلمانیGAT با دارا بودن یکی از بزرگترین آزمایشگاههای تحقیق و توسعه(R&D)جهان همواره یکی از شرکت های پیشرو در زمینه محصولات خودرویی همچون مکمل های سوخت،مکمل های روغن،مکمل های نانو موتور خودرو و... می باشد.شرکت GAT،یک شرکت بزرگ آلمانی می باشد که در اکثر کشورهای جهان شناخته شده و دارای نمایندگی میباشد،همچنین آزمایشگاههای شرکت GAT فرمولاسیون و تولید اکثرا مواد اولیه بسیاری دیگر برندهای معروف جهانی را نیز برعهده دارد. 

 


مکمل تمیز کننده سنسور اکسیژن و مبدل کاتالیست  GAT CAT Cleaner آلمان


تمیز کننده سنسور اکسیژن و مبدل کاتالیست GAT محصولی قدرتمند به طور خاص برای تمیز کردن سیستم اگزوز خودرو تولید شده است.استفاده از تمیز کننده سنسور اکسیژن و مبدل کاتالیزور بطور کامل دوده ها و رسوبات کربنی را از کلیه قسمت های اگزوز شامل شیر بازگشت گاز اگزوز (سیستم EGR)،سنسور اکسیژن و توربوشارژ از بین می برد. استفاده منظم از این محصول باعث جلوگیری از تشکیل مجدد آلودگی و رسوبات، افزایش بازده سوخت و بهبود عملکرد موتور نیز می شود. این محصول همچنین موجب کاهش گاز های خروجی از اگزوز شده و در نتیجه آلودگی کمتر محیط زیست خواهد شد.این مکمل باعث افزایش طول عمر سنسور اکسیژن و کاتالیست کانورتور در خودرو­های بنزینی و هیبریدی بنزینی می­ شود.همچنین پاک کننده ی مواد ته نشین شده در کاتالیست (ذرات روغن و ذرات نسوخته سوخت) و در نتیجه کاهش آلاینده ها از مزایای این محصول است. مکمل تمیز کننده سنسور اکسیژن باعث کارکرد بهتر کاتالیست و سنسور اکسیژن می شود.تمیز کننده سنسور اکسیژن و مبدل کاتالیستCAT CLEAN یکی از محصولات قدرتمند شرکت GAT آلمان است. این محصول به طور خاص برای تمیز کردن سیستم اگزوز تولید شده است. استفاده از تمیز کننده سنسور اکسیژن و مبدل کاتالیست CAT Cleanبه طور کامل دوده ها و رسوبات کربن را از کلیه قسمت های اگزوز، شیر سیستم EGR، سنسور اکسیژن و توربوشارژ از بین می برد. استفاده منظم از این محصول باعث جلوگیری از تشکیل مجدد آلودگی و رسوبات، افزایش بازده سوخت و بهبود عملکرد موتور نیز می¬شود. این محصول همچنین موجب کاهش گاز های خروجی از اگزوز شده و در نتیجه آلودگی کمتر محیط زیست را به همراه خواهد داشت. 

  


 

ویژگی ها اسپری تمیز کننده سنسور اکسیژن و  مبدل کاتالیست:

  • تمیز کننده سنسور اکسیژن
  • بهبود عملکرد احتراق خودرو
  • تمیز کننده مجاری و منبع اگزوز از دوده های کربنی و روغن
  • تمیز کننده و بهبود دهنده عملکرد شیر بازگشت EGR
  • از بین رفتن خطای سنسور اکسیژن به واسطه تمیز شدن آن       
          

 چگونه از مکمل تمیز کننده سنسور گات GAT استفاده کنیم؟

محتویات موجود در بطری  مکمل  سوخت را به یک  مخزن  سوخت کامل بنزین اضافه کنید برای نتیجه بهتر سه ماه بعد مجدد تکرار شود .                                                             



 چرا باید از مکمل تمیز کننده کاتالیزور استفاده کنیم ؟
بررسی گازهای مضر خروجی اگزوز بعد از مصرف مکمل تمیز کننده سنسور و کاتالیزور گات:

 در زیر نمونه خروجی گازهای مضر و خام یک خودرو خاص مورد بررسی قرار گرفته است ،پس از استفاده  از مکمل گات گازهای مضر خروجی به شدت کاهش می یابد و به سبب بهبود عملکرد سنسورهای اکسیژن تاثیر چشمگیری بر روی گازهای خروجی کاملا مشخص است.


                 

توضیحات

معرفی محصول:

تمیز کننده سنسور اکسیژن و مبدل کاتالیست OXICATپروتک یکی از محصولات قدرتمند شرکت پروتک آلمان است. این محصول به طور خاص برای تمیز کردن سیستم اگزوز تولید شده است. استفاده از تمیز کننده سنسور اکسیژن و مبدل کاتالیست OXICATبه طور کامل دوده ها و رسوبات کربن را از کلیه قسمت های اگزوز، شیر سیستم EGR، سنسور اکسیژن و توربوشارژ از بین می-برد. استفاده منظم از این محصول باعث جلوگیری از تشکیل مجدد آلودگی و رسوبات، افزایش بازده سوخت و بهبود عملکرد موتور نیز می¬شود. این محصول همچنین موجب کاهش گاز های خروجی از اگزوز شده و در نتیجه آلودگی کمتر محیط زیست را به همراه خواهد داشت.

ویژگی ها:

• پاک کردن کلیه رسوبات
• محافظت در برابر آلودگی های و جرم های سنگین
• بهبود عملکرد موتور

مورد استفاده:

مناسب برای موتورهای بنزینی، دیزلی و هایبرید و همچنین مناسب برای خودروهای که باید مراحل معاینه فنی را بگذرانند ( کاهش گازهای خروجی آلاینده از اگزوز)

روش مصرف:

هر 3 ماه یا 4 ماه به مخزن سوخت اضافه شود. میزان مصرف: 375 میلی لیتر برای 80 لیتر بنزین کافی است.( میزان ترکیب 1 به 200 است).

معرفی تولید کننده:

از سال 1989 شرکت پروتک محصولات خود را در جهت تمیز کردن و نگهداری لوازم خودرو به بازار آلمان و اروپا عرضه کرد. در سال 1999 واحد فنی و مهندسی واحد های شیمیایی شرکت بعنوان bluechemGROUP فعالیت خود را آغاز کرد و طیف گسترده ای از محصولات پروتک به تولید انبوه رسید. در سا ل های بعد با رشد سریع شرکت و ایجاد تجارب بهتر و عمیق تر در ارائه محصولات متنوع، شرکت پروتک کم کم در سطح ملی و بین المللی شهرت پیدا کرد و همکاری های خود را با بازار جهانی آغاز کرد، بطوریکه محصولات این شرکت در بیش از 100 کشور جهان وارد شده است. موفقیت گروه پروتک بر اساس ارائه محصولات با کیفیت در زمینه لوازم نگهداری خودرو و روان کاری قطعات در سراسر جهان تضمین شده است. بهره گیری از نیروهای متخصص و با انگیزه و تولید محصولات با خلاقیت بالا و نوآوری مستمر و مدیریت زنجیره تامین جهانی باعث رشد و ارتقای این شرکت آلمانی در سرتاسر جهان شده است.

تمیزکننده ی کاتالیست و سنسور اکسیژن
مناسب برای 
هیوندای
کیا
تویوتا
مزدا
سایپا
ام وی ام
ایران خودرو
گروه بهمن
خودروسازی اسنا
خودروسازان بم
کرمان خودرو
بی ام و

مرسدس بنز

پورشه

پارس خودرو
سانگ یانگ
لکسوس
فورد
تمیز کننده سنسور اکسیژن و کاتالیست مناسب برای موتور­های بنزینی و موتورهای بنزینی- هایبریدی این مکمل باعث افزایش طول عمر سنسور اکسیژن و کاتالیست کانورتور در خودرو­های بنزینی و هیبریدی بنزینی می­شود. همچنین پا ک کننده ی مواد ته نشین شده در کاتالیست (ذرات روغن و ذرات نسوخته سوخت) و در نتیجه کاهش آلاینده ها از مزایای این محصول است. باعث کارکرد بهتر کاتالیست کانورتور و سنسور اکسیژن می­شود و همچنین خاموشی چراغ چک خودرو در صورت داشتن ایراد در این قسمت ها می­شود. بهبود کارکرد موتور چون نسبت سوخت به هوا را تصحیح می کند و در نتیجه افزایش کارایی موتور را در پی دارد، بسیار مناسب برای رانندگی های داخل شهری. یک بطری 500 میلی­لیتری باید با حداقل 30 لیتر سوخت مخلوط شود و استفاده شود. (اخطار این محصول حاوی مایع و بخار قابل اشتعال است، در صورت مصرف خوراکی باعث مرگ می شود، در صورت تماس با پوست و یا استنشاق گاز آن باعث ایجاد ضایعات جبران ناپذیر و مسمومیت در بدن می شود. از هر گونه حرارت و شعله دور نگه داشته شود. در هنگام کار کردن با آن حتما از دستکش ایمنی استفاده کنید و از استنشاق گاز آن خودداری کنید. در صورت نوشیدن، لمس و یا استنشاق حتما خود را به نزدیک ترین مرکز درمانی برسانید.)


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی