بررسی محصولات مراقبت نگه داری نظافت خودرویی

در این وبلاگ به بررسی محصولات خودرویی،چسب،سیلیکون درزگیر و چسب 123 می پردازیم

بررسی محصولات مراقبت نگه داری نظافت خودرویی

در این وبلاگ به بررسی محصولات خودرویی،چسب،سیلیکون درزگیر و چسب 123 می پردازیم

در این وبلاگ به بررسی محصولات خودرویی،چسب،سیلیکون درزگیر و چسب 123 می پردازیم

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

تمیز کننده خودرو ، نحوه برق انداختن لاستیک ماشین
بهترین تمیز کننده خودرو هم نمی تواند تمام اجزای داخلی و بیرونی اتومبیل شما را برق بیاندازد پس با دستورالعمل های این بخش برای شیشه ، کف ، بدنه ، لاستیک ها و ... ماشین تان پاک کننده درست کنید.

10 پشنهاد عالی برای تهیه تمیزکننده خودرو با مواد طبیعی

نگهداری تمیز ماشین و خوشبو کردن آن نیازمند صرف وقت زیادی است . مراقبت مناسب از وسایل نقلیه باعث می شود که رانندگی لذت بخشی را بدون بوی بد و گرد و خاک داشته باشید ، همچنین امروزه محصولات تمیز کننده ی ماشین قابل دسترسی است اما بهترین راه حل نیستند چون حاوی مواد شیمیایی فراوانی هستند به همین دلیل در زیر به شما راه های تمیز کردن ماشین را پیشنهاد می کنیم.تمیز کننده خودرو

تمیز کننده خودرو

تمیز کننده خودرو برای شست و شوی ماشین :

شست و شوی ماشین در کارواش باعث می شود که سطح ماشین پر از مواد شیمیایی شود به همین دلیل توصیه می کنیم ماشین خودتان را بشوید صابون روغن زیتون کاملاً طبیعی و سالم است.

تمیز کننده خودرو برای تصفیه هوا و رفع بوی بد داخل ماشین :

یکی از راه های پیشنهادی ترکیب جوش شیرین با روغن است ، این ترکیب را داخل کوزه ی بریزید و در آب آن را سوراخ کنید تا بوی آن داخل ماشین بپیچد و بوی بد بیرون رود . کوزه را در محل امنی نگه دارید تا نشکند.

تمیز کننده خودرو

تهیه بهترین مواد تمیز کننده خودرو در منزل با ترکیبات طبیعی

تمیز کننده خودرو  و گرد زدایی با جارو :

نیازی نیست که از تجهیزات خاصی برای گرد روبی ماشین استفاده کنید . جاروی فومی و قلم مو رنگ همین کار را انجام می دهد برآمدگی ها و هواکش های ماشین هم را با چیزی بپوشانید که گرد و خاک نگیرد.

تمیز کننده خودرو و برق انداختن چرخ های ماشین با آب و سرکه :

محلول ساده ی با استفاده از مواد اولیه تهیه کنید و از آن برای درخشان کردن چرخ های ماشین بکار ببرید. آب و سرکه را به طور مساوی با هم ترکیب و درون اسپری بریزید و روی لاستیک ها اسپری کنید و با دستمال کهنه پاک کنید تا چرخ های درخشان داشته باشید.

تمیز کننده خانگی لاستیک های خودرو :

پاک کردن چرخ ها کار ساده ای نیست به همین منظور ترکیبی را به شما معرفی می کنیم :خمیری از جوش شیرین و آب درست کنید و با جاروی کارواشی روی چرخ ها بمالید و بعد لاستیک ها را با آب بشوید.

تمیز کننده طبیعی برای کف پوش ها و داخل خودرو :

نیازی به خرید محصولات شیمایی گران قیمت برای پاک کردن لکه ها نیست . تمام چیزی که برای پاک کردن کف پوش ها نیاز است ترکیب جوش شیرین با سرکه سفید است ، کف پوش ها را خیس کنید و با فرچه و این محلول کفش پوش ها را بشوید.

درست کردن تمیز کننده خودرو با استفاده از روغن زیتون :

روغن زیتون بهترین جایگزین اسپری های شیمیایی که قابلیت پاک کنندگی اثر انگشتتان را دارد است.

راه آسان برای از بین بردن موهای حیوانات :

موهای حیوانات بسیار آزار دهنده است درسته ؟ به لباس ها می چسپد و هرچه می شورید نمی رود داخل ماشین هم همین طور ممکن است مو به خود بگیرد که فضای داخل ماشین را کثیف و نامرتب نشان می دهد به همین منظور که بطری اسپری و اسکاج نیاز داریم.صندلی ها را با اسپری نم دار کنید و با اسکاج روی آن بکشید باعث می شود موها به اسکاج بچسپد و از بین برود.

تمیز کننده شیشه های خودرو با اسپری خانگی :

راه حل های بسیار ساده ی برای تمیزی شیشه ها در اختیارتان می گذاریم. مقداری سرکه را به بطری اسپری اضافه کنید و ان روی شیشه ها اسپری کنید اندکی بعد با روزنامه شروع به پاک کردن شیشه ها کنید که تفاوت را احساس خواهید کرد.

تمیز کردن برف پاک کن های ماشین :

به طور منظم از الکل برای تمیز کردن برف پاک کن ها استفاده کنید چون از لک دار شدن برف پاک کن ها به این وسلیه جلوگیری کرده اید.

اگر احساس کردید این موادی را که به شرح آن پرداختیم مفید است آن را در اختیار دوستان و اقوام قرار دهید.

چگونه سقف ماشین را تمییز کنیم؟ چگونه می توانید سقف خودرو را برق بیندازید؟ معمولا به خاطر جنس و نوع سقف های خودرو که گاها متفاوت هم هستند، تمییز کردن این قسمت از خودرو کمی سخت به نظر می ایند ولی جالب است بدانید سقف داخلی خودرو نتنها در زیبایی و جلوه خودرو چه از داخل و چه از بین بیرون بسیار مهم است بلکه می تواند در از بین بردن بوی نامناسب و خوش بو کردن فضای داخل خودرو هم نقشی به پر رنگی زیبایی خودرو داشته باشد. این قسمت از خودرو معمولا به وسیله سر، دست، مو و … کثیف می شود که برای بررسی روش ها تمییز کردن خودرو با هاو کن یو همراه باشید.


سقف داخلی ماشین

چگونه سقف ماشین را تمییز کنیم؟ چگونه می توانید سقف خودرو را برق بیندازید؟ معمولا به خاطر جنس و نوع سقف های خودرو که گاها متفاوت هم هستند، تمییز کردن این قسمت از خودرو کمی سخت به نظر می ایند ولی جالب است بدانید سقف داخلی خودرو نتنها در زیبایی و جلوه خودرو چه از داخل و چه از بین بیرون بسیار مهم است بلکه می تواند در از بین بردن  بوی نامناسب و خوش بو کردن فضای داخل خودرو هم نقشی به پر رنگی زیبایی خودرو داشته باشد. این قسمت از خودرو معمولا به وسیله سر، دست، مو و … کثیف می شود که برای بررسی روش ها تمییز کردن خودرو با هاو کن یو همراه باشید.

قسمت داخلی سقف خودروی شما که به طور معمول از جنس پارچه های تار و پود دار و یا vinly ساخته شده است. این پوشش چندین هدف را دنبال می کند که از جمله آن ها می توان به

عایق کردن سقف در مقابل سرما

عایق شدن در مقابل صدای باد و … و همچنین لرزش های سقف

زیبا سازی فضای داخلی

مهیا کردن بستر برای نصب چراغ ها و یا میکروفون های بلوتوثی و ….

اشاره کرد. اما  معمولا در هاو کن یو موشکافانه به هر موضوع می پردازیم که شما کاربران "هاو کن یو”جالب است بدانید که این قسمت از خودروی شما با در نظر گرفتن های استاندارد های معمول خودروسازی باید از چند قسمت تشکیل شده باشد که این سه قسمت لایه تشکیل شده از فوم، لایه عایق و در نهایت پارچه است که در تصویر زیر می توانید مشاهده کنید.

سقف داخلی ماشین

قسمت میانی و عایق معمولا از جنس فایبرگلس و یا مواد مشابه است که با چسب های قوی به لایه بالایی فومی چسیبیده شده است و در نهایت پارچه و یا لایه داخلی به آن دو متصل و یا چسبیده شده است. در اکثر کارخانه های خودرو سازی این سه قسمت قبلا تهیه شده و در قالب یک قطعه آماده استفاده می شوند. پس در هنگام سانحه و یا هر اتفاقی دیگر شما میبایست هر سه قسمت که در قالب یک تکه است را تهیه کنید.

حال پس از آشنایی با مواد به کار رفته در سقف خودرو اجازه دهید به سراغ روش های پاک کردن سقف برویم.

روش اول :

مواد مورد نیاز:

پارچه میکرو فیبر
شامپو فرش
آب
سرکه
اسپری خوش بو کننده
مراحل:

۱)  استفاده از دستمال و لکه گیری کنید:

قبل از هر چیز شما به یک دستمال میکروفیبر از همان نوعی که برای تمییز کردن تلویزیون استفاده می کنید نیاز دارید، که بدونه هیچ مواد دیگری اقدام به پاک کردن لکه های سطحی و البته گرد و غبار روی سقف کنید که با همین حرکت ساده شما قادر خواهید بود بسیار از لکه ها و جرم های که به سقف نچسبیده اند را تمیز کنید.

دستمال لکه‌گیری

۲) از شامپو فرش استفاده کنید:

حال به سراغ شامپو می رویم که البته از شامپو های معمولی هم می توانید استفاده کنید ولی نتیجه شامپو فرش را نخواهید گرفت. مقداری از شامپو فرش را با مقداری کمی آب مخلوط و داخل اسپری کننده آب با جای شیشه شوی بریزید و سپس آن را به سقف خودرو اسپری کنید. شما با این روش بسیاری از جرم ها و لکه ها را تا حدودی برای تمییز کردن آماده کرده اید.

شامپو فرش

۳) شروع به تمیز کردن کنید:

حال از همان پارچه میکروفیبر کمک گرفته و شروع به تمییز کردن سقف کنید. با استفاده از مقداری فشار و البته شامپو و پارچه شما بخش زیادی از آلودگی ها، سیاهی و جرم  را پاک خواهید کرد.

تمیز کردن سقف داخلی ماشین

۴) لکه هاس سمج را با سرکه تمییز کنید:

اگر به لکه سمجی برخورد کردید که در مرحله قبل پاک نشد حال به سراغ مخلوط سرکه و آب میرویم که این مخلوط شامل سه قسمت آب و یک قسمت سرکه است. حواستان باشد از سرکه به تنهای استفاده نکنید. حال سرکه با توجه به خاصیتی که دارد به راحتی تمام لکه ها و جرم ها را در خود حل کرده و این در حالی است که هیچ جایی از خود باقی نمی گذارد. همین ترکیب را همانند قبل به سقف اسپری کرده و سپس با پارچه میکروفیبر تمیز کنید.

سرکه

۵) اجازه دهید سقف خشک و سپس از شامپو مجدد کمک بگیرید

حال اجازه دهید سقف خوب خشک شود و مرحله ۲ و ۳ را مجدد تکرار کنید تا دیگر علاوه بر از بین بردن تمام لکه های باقی مانده و براق کردن سقف خودرو شما اثری هم از بوی سرکه به جای نگذارید. هر چند این بو حتی بدونه شامپو هم چندان ملموس نخواهد بود.

شامپو فرش مجدد

۶) از اسپری خوشبو کننده استفاده کنید

حال به سراغ اسپری های خوشبو کننده بروید و آن ها را به سقف خودرو اسپری کنید با این کار به خاطر جنس پارچه تا مدت ها بوی خوشابند در فضای درون خودروی شما ماندگار خواهد شد.

خوشبو کننده

۷) کار به پایان رسیده است.

سقف داخلی ماشین

روش دوم : استفاده از دستگاه بخار یا بخار شوی

 این روش را  به خاطر حرارت، آن چندان توصیه نمی کنیم ولی به هر حال اگر لکه ها به اندازه ای سمج بودند که شما قادر به پاک کردنشان نبودید به سراغ این روش بروید.

۱) دستگاه را آماده کنید

دستگاه یا تمییز کننده بخار خود را آماده کنید که البته برخی به استفاده از مایع های تمییز کننده به همراه آب در داخل بخارشوی اشاره کرده اند که از دید ما همان آب به تنهایی کافیست.

بخارشوی

۲) شروع به تمییز کردن کنید

از سری مناسب دستگاه خود کمک بگیرید و سپس از گوشه ها و اطراف سقف خودرو شروع به تمیز کردن کنید. هر ۱۰ تا ۲۰ سانت را چندین بار با حرکت سر دستگاه تمیز و سپس به سراغ نواحی دیگر بروید. دقت کنید که بسته به دمای بخار شوی خود زیاد در یک ناحیه مکث نکنید و عمل تمییز کردن را تکرار نکنید چرا که می توانید به سقف خودروی خود آسیب بزنید.

این کار را برای تمامی سقف تکرار کنید تا در نهایت سقف خودرو را برق بیندازید.

بخار شوی

نکات:

برای تمییز کردن سقف از فرچه استفاده نکنید چرا که به راحتی به سقف آسیب می زنید
قبل از استفاده از هر روشی و یا هر محصول شیمیایی ابتدا آن را در یک ناحیه کوچک چک کنید اگر مشکلی ایجاد نکرد ادامه دهید.

بهتر است از جاروبرقی استفاده نکنید هر چند سقف و پارچه متصل به سقف، خوب در جای خود قرار گرفته است ولی اکر قدرت جاروبرقی بالا باشد امکان آسیب رساندن وجود دارد.

 

 

اسپری فوم تمیزکننده و جرم گیر چند منظوره LUXIT با حجم 650 میلی لیتر

 

فوم تمیز کننده و جرم گیرLUXIT با فرمولاسیونی بهداشتی، انواع صندلی چرم مصنوعی و قسمت های پلاستیکی داخلی خودرو و سقف، کمربند خودرو و داخل درب را تمیز می کند.

 

کاربرد:

 

اسپری فوم فرچه دار چند منظوره  تمیز کننده موکت و صندلی  داخل خودرو LUXIT ، دارای کیفیتی بالا برای از بین بردن همه آلودگی های ناشی از گرد و غبار، چربی، دوده  و ... از روی سطوح  چرمی ،پارچه ای و فرش و موکت کف خودرو و از بین برنده لکه های قدرتمند از جمله قهوه، روغن، آثار مواد غذایی و ... برای استفاده راحت بر روی تمام مبلمان ، موکت و فرش خودرو یا حتی برای استفاده در منزل می باشد. اسپری فوم فرچه دار  تمیز کننده چند منظوره   برای  داخل خودرو  LUXIT دارای یک فرچه ماساژی کوچک می باشد که جهت راحتی کار توسط درب از محصول جدا شده و همچنین به راحتی روی محصول نصب می شود.

 




روش استفاده:

 

 ​ابتدا فوم را در بخشی از سطوح مورد نظر اسپری نموده و بعد از کمی صبرکنید.
 با فرچه مخصوص، سطح مورد نظر را ماساژ دهید تا آلودگی های روی سطوح مرطوب شده و با یک دستمال، فوم و آلودگی ها را تمیز نمایید.

 

 

  • قیمت محصولات خودرویی LUXIT به نرخ تک فروشی  می باشد.برای دریافت لیست قیمت(خریدعمده کارتنی)با ما تماس حاصل فرمایید( 02184267104 | 09197635038).همچنین می توانید با ثبت نام در سایت و ساخت حساب کاربری قیمت نمایندگان را مشاهده فرمایید.