بررسی محصولات مراقبت نگه داری نظافت خودرویی

در این وبلاگ به بررسی محصولات خودرویی،چسب،سیلیکون درزگیر و چسب 123 می پردازیم

بررسی محصولات مراقبت نگه داری نظافت خودرویی

در این وبلاگ به بررسی محصولات خودرویی،چسب،سیلیکون درزگیر و چسب 123 می پردازیم

در این وبلاگ به بررسی محصولات خودرویی،چسب،سیلیکون درزگیر و چسب 123 می پردازیم

طبقه بندی موضوعی




مکمل بنزین  و سوخت،اکتان بوستر حرفه ایی GAT Octane Booster آلمان   

معرفی شرکت GAT آلمان 

شرکت GAT یکی از بزرگترین شرکت های  تولید محصولات  حرفه ایی مراقبت نگهداری خودرویی(CARCARE)با بالاترین کیفیت و استانداردهای خودروسازان بزرگ جهانی و اتحادیه اروپا می باشد.شرکت آلمانی GAT با دارا بودن یکی از بزرگترین آزمایشگاه های  تحقیق و توسعه(R&D)جهان  همواره یکی از شرکت های پیشرو در زمینه محصولات خودرویی همچون مکمل های سوخت، مکمل های روغن، مکمل های نانو موتور خودرو و... می باشد .شرکت GAT،یک شرکت بزرگ آلمانی می باشد که در اکثر  کشور های جهان شناخته شده  و دارای نمایندگی می باشد،همچنین آزمایشگاه های شرکت GAT  فرمولاسیون  و تولید اکثرا مواد اولیه بسیاری دیگر برندهای معروف جهانی را نیز برعهده دارد. 




مکمل سوخت  و اکتان بنزین  GAT OCTANE BOOSTER  

  مکمل بنزین «GAT OCTANE BOOSTER»با حجم 300 میلی‌لیتر،محصولی بسیار پیشرفته با فرمولاسیونی به روز با استانداردها و تاییدیه های خودرو سازان بزرگ دنیا که از قابلیت‌های فراوانی بهره می‌برد.این مکمل سوخت که کاملا حرفه‌ای طراحی‌ شده،دارای قابلیت افزایش اکتان بنزین تا 8 واحد است.همچنین این محصول باعث کاهش مصرف سوخت و محافظت از جایگاه سوپاپ ها و جلوگیری از ناک(KNOCKING)و سایش سوپاپ ها می شود.همچنین دیگر قابلیت‌های این مکمل سوخت می‌توان به جلوگیری از احتراق ناقص سوخت و سازگاری با مبدل‌های کاتالیزوری و سنسور اکسیژن اشاره کرد.گفتنی است که این مدل می‌تواند در موتورهای توربوشارژ پیشرفته نیز استفاده شود.همچنین برای قطعات خودرویی ساخته‌شده از پلاستیک مانند کاسه نمد و واشر ها ایجاد خوردگی نمی‌کند.کیفیت ساخت بالای محصولات GAT، در سراسر جهان مورد تایید خودروسازان مطرح می باشد.همچنین این مکمل سوخت از آسیب‌‎دیدن موتور توسط بنزین اکتان پایین جلوگیری می‌کند و باعث محافظت سوپاپ می‌شود.همچنین با حذف رسوبات از سیستم سوخت رسانی  باعث افزایش طول عمر موتور و متعلقات نیز می گردد.قابلیت افزایش اکتان بنزین تا 8 واحد است  و  این محصول باعث کاهش مصرف سوخت می‌شود و از دیگر قابلیت‌های این مکمل می‌توان به جلوگیری از احتراق ناقص سوخت و سازگاری با مبدل‌های کاتالیزوری اشاره کرد. گفتنی است که این مدل می‌تواند در موتورهای توربوشارژ استفاده شود و برای قطعات خودرو هیچ گونه خطری ندارد. این محصول باعث محافظت از سیت سوپاپ می‌شود برای کاتالیزور اگزوز و سنسور اکسیژن ضرری ندارد.



 


نحوه استفاده از  مکمل سوخت GAT 

هر قوطی با حجم 300 میلی لیتر برای یک مخزن سوخت 60 لیتری بنزین مناسب می باشد، پس از سوخت گیری کامل باک به مقدار متناسب  مکمل سوخت را  اضافه کنید  از تماس مستقیم با دست و چشم خودداری فرمایید.



                                                                                    



معرفی اجمالی محصول

تمیز کننده سیستم سوخت انژکتورشوی اتوسول-Autosol،افزودنی به ﺑﻨﺰﯾﻦ جهت ﺗﻤﯿﺰ ﮐﺮدن ﻣﻮﺗﻮرھﺎی اﻧﮋﮐﺘﻮری خودرو می باشد.

تمیز کننده سیستم سوخت انژکتورشوی اتوسول ﺗﺮﮐﯿﺐ ﺷﻮﻧﺪه و ﺧﻨﺜﯽ ﮐﻨﻨﺪه غلظتهای اﺳﯿﺪی سوخت مصرفی خودرو می بوده و از ﻣﺰﯾﺖ های آن می توان به: از خوردگی ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺳﻮﺧﺖ رﺳﺎﻧﯽ را از جلوگیری ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ، رﺳﻮﺑﺎت را از اﻧﮋﮐﺘﻮر و ﺗﻘﺴﯿﻢ ﮐﻨﻨﺪه ھﺎی ﺳﻮﺧﺖ ﭘﺎک ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ، ﮐﻨﺘﺮل دﻗﯿﻖ اﻧﮋﮐﺘﻮر را ﻣﯿﺴﺮ و ﻣﻄﻤﺌﻦ ﻣﯽ ﺳﺎزد و ﺑﺪﻟﯿﻞ ﺗﺰرﯾﻖ دﻗﯿﻖ ﺳﻮﺧﺖ در ﻣﺼﺮف ﺳﻮﺧﺖ ماشین ﺻﺮفه ﺟﻮﯾﯽ ﻣﯽ ﺷﻮد ، ﺗﻤﯿﺰ کردن و پاک سازی ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺳﻮﺧﺖ رﺳﺎﻧﯽ از ﺑﺎک ﺗﺎ ﺳﯿﻠﻨﺪر ، اطﻤﯿﻨﺎن از ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺻﺤﯿﺢﮐﺎتالیستهای خودرو اشاره نمود.

چه زمانی باید از تمیز کننده سیستم سوخت انژکتورشوی اتوسول استفاده کنیم؟

-در ﻣﻮاﻗﻌﯽ که ﻣﺼﺮف بنزین خودرو شما ﺑﺎﻻ رفته و ﺑﺎﻋﺚ ﺗﺰریق ﺳﻮﺧﺖ ﺑﯿﺸﺘﺮی به ﺳﯿﺴﺘﻢ اﻧﮋﮐﺘﻮر ماشین ﻣﯽ ﺷﻮد .

-ﻗﺒﻞ از ھﺮ ﺑﺎزرﺳﯽ ماشین مانند ﻣﻌﺎینه فنی خودرو ﻣﯽ ﺗﻮان ﺑﻌﻨﻮان ﯾﮏ ﻋﺎﻣﻞ ﭘﯿﺸﮕﯿﺮی از تمیز کننده سیستم سوخت انژکتورشوی اتوسول اﺳﺘﻔﺎده ﮐﺮد . 

تمیز کننده سیستم سوخت انژکتورشوی اتوسول ﺑﺮای ﺗﻤﺎﻣﯽ خودرو های دارای ﻣﻮﺗﻮرھﺎی اﻧﮋﮐﺘﻮری ﺑﻨﺰﯾﻨﯽ ﺑﺎ ﮐﺎﺗﺎﻟﯿﺴﺖ و ﯾﺎ ﺑﺪون ﮐﺎﺗﺎﻟﯿﺴﺖ ﻗﺎﺑﻞ اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ .

مناسب برای همه ی موتور های کاربوراتور و بنزین تزریقی با و بدون مبدل کاتالیزوری.

هم چنین میتواند به عنوان اقدامی پیشگیرانه بعد از هر سرویس استفاده شود.


روش استفاده:

-150 میلی لیتر برای 25 تا 30 لیتر سوخت مناسب است و 300 میلی لیتر برای 50 تا 60 لیتر سوخت مناسب است.

-محتوای داخل ظرف را درون مخزن سوخت خالی کنید.

اتوسول-Autosol

کمپانی اتوسول-Autosol مواره از کمپانی هایی است که در زمینه پولیش سطوح فلزی پیشتاز بوده ، چه در زمینه خودرو و یا دیگر زمینه ها ؛ لازم به ذکر است که کمپانی اتوسول-Autosol در بیش از 70 کشور سراسر دنیا نمایندگی فعال دارد.موسس این کمپانی Otto Durst بوده و کار خود را از سال 1929 بر روی خودرو های آن زمان شروع کرده و هم اکنون نیز با پشتیبانی از انواع و سایل نقلیه مدرن مانند موتورسیکلت،خودرو های سواری و سنگین،کشتی و قایق و هواپیما به کار خود ادامه می دهد. 


کمپانی اتوسول-Autosol را با شعار درخشندگی فوق العاده در هر زمانی می شناسند.پولیش های اتوسول-Autosol از بهترین محصولاتی است که این کمپانی تابه حال تولید کرده و فروش آن نیز در سراسر جهان چشم گیر است.اتوسول-Autosol همواره سعی کرده تا محصولاتی تولید کند که هر کسی بتواند براحتی از آن ها استفاده کند.


معرفی اجمالی محصول

مکمل بنزین اکتان بوستر ناس-NOS به همراه نیترو متان ناس  یک مکمل سوخت مخلوط شده با MMT دارای  عملکرد افزایش قدرت خودرو ، همراه با نیترو متان و روانکار مخصوص توسعه یافته برای موتور های ماشین با عمکرد و کارایی بالا. مکمل بنزین اکتان بوستر ناس-NOS با فرمولاسیون ریسینگ مطمئن و کاملا بی خطر برای سنسورهای اکسیژن و کاتالیست ها مناسب می باشد.

ویژگی های 
مکمل بنزین اکتان بوستر ناس-NOS :
  • افزایش دهنده عدد اکتان تا 31 واحد (1 عدد مکمل بنزین اکتان بوستر ناس=31 واحد) 
  • بهبود مسافت پیموده شده توسط بنزین
  • حذف ضربه ، صدای غژ غژ و درنگ و ریپ زدن.
  • تمیز کننده انژکتور و کاربراتور
  • جایگزین سرب بنزین
  • کاهنده انتشار هیدروکربن ها و منوکسید کربن در هوا
  • مطابق با شرایط و نیازهای BMW به جهت نیروی پاکسازی IVD
  • محافظت و جلوگیری از خوردگی قطعات موتور
  • جلوگیری از کثیف شدن و چسبندگی دریچه سوخت
  • از بین رفتن ناک زدن و بد کارکردن
  • جلوگیری از خاموش کردن ماشین
  • پیشنهاد شده برای موتورهای اتومبیل، دریایی، صنعتی،کشاورزی و تفریحی
  • محافظت در برابر رسوب های کربن در انژکتور و محفظه احتراق

روش استفاده : 
-درپوش بطری رابرداشته و پوشش آلمینیومی را با جسم تیزی سوراخ کنید. 
-سپس قیف موجود در جعبه را بر سر بطری ببندید
-محتوی درون بطری را به داخل باک حداقل 60 لیتری اضافه کنید "اگر مایع ناس برروس سطح رنگ شده ریخت آنرا سریعا با دستمال پاک کنید"
-بعد از مصرف درب بطری را با درپوش آن بسته و آنرا به همراه قیف و هر گونه دستمالی که به ماده درون بطری آغشته شده دور بریزید. "بر اساس دستور بهداشت و سلامت"
 
20 سال تاریخچه پیدایش مکمل بنزین اکتان بوستر Nos-ناس:


اولین بار سیستم نایتروس اکساید در سال 1978 میلادی توسط دو راننده معروف مسابقات سرعت درگ به نامهای مایک ترموس و دیل وازنین بنیانگذاری شد.
که با مخلوط شدن نسبت دقیقی از بنزین و نیتروژن قدرت بسیار زیادی بهنگام انفجار تولید میشد.
این حرکت تائیدی بود برنیاز بهبود بخشیدن به توانایی و قدرت بیشتر در موتورهای خودرو که در آن زمان جرقه ای بود و باعث ساخت مکمل بنزین اکتان بوستر 
Nos-ناس شد.
فرمولاسیون مکمل بنزین اکتان بوستر 
Nos-ناس به گونه ای بود که مشکل پیش سوزی رایجی که به دلیل پایین بودن اکتان در بنزینها اتفاق می افتد را حل میکرد. واز آن زمان تا اکنون از این محصول برای انواع خودرو ها استفاده شده است، از اتومبیل های یدک کش گرفته تا اتومبیل های مسابقه و یا خودرو های شخصی.

توجه : محصول مایع را در معرض تابش مستقیم و یا غیر مستقیم آفتاب قرار ندهید
هشدار:
محتوی بطری شامل MMT و نفت سفید است. دور از گرما، جرقه و یا شعله نگهداری شود.
از تنفس بخارات ناشی از محصول و تماس با چشم، پوست ویا لباس جدا خودداری گردد.
درصورت تماس با چشم ویا پوست سریعا آنرا با آب سرد شسته و به پزشک مراجعه کنید.
دور از دسترس اطفال و حیوانات خانگی نگهداری شود.


معرفی اجمالی محصول

مکمل بنزین اکتان بوستر اسمارت Smart Octane Booster یک لیتری ،عدم ایجاد آسیب برای کاتالیزور اگزوز و سنسور اکسیژن در کنار کاهش مصرف سوخت در ضمن بدون ضرر برای کاتالیست‌هاست.

مکمل بنزین اکتان بوستر اسمارت Smart Octane Booster یک لیتری عدد اکتان بنزین خودرو شما را تا 10 واحد افزایش می یابد . باعث کاهش مصرف سوخت می شود و از آسیب دیدن موتور توسط بنزین اکتان پایین جلوگیری می کند همچنین باعث محافظت سیت سوپاپ می شود. 

مکمل بنزین اکتان بوستر اسمارت Smart Octane Booster یک لیتری از آسیب‌های ناشی از موتور پینگ و سازگاری با مبدل‌های کاتالیزوری جلوگیری میکند.

مکمل بنزین اکتان بوستر اسمارت Smart Octane Booster یک لیتری قابل استفاده تا 75 لیتر بنزین می باشد.

از دیگر ویژگی های مکمل بنزین اکتان بوستر اسمارت Smart Octane Booster یک لیتری میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

- مکمل اکتان بوستر قوی

- افزایش عدد اکتان از 10 واحد به بالا

- کاهش و جلوگیری از پدیده ناک ( ضربه )

- جلوگیری از صدمات مکانیکی ایجاد شده توسط پدیده ناک

- تقویت توانایی و شتاب موتور

- کاهش مصرف سوخت

-امکان استفاده برای بنزین با سرب و بی سرب

- فاقد ترکیبات سرب


روش استفاده:

- محتوی اکتان به باک بنزین اضافه شود (ترجیحا قبل از بنزین زدن)

- محتوای قوطی (10l) برای 75 لیتر بنزین



مکمل سوخت (بنزین) اکتان بوستر DG  با حجم 355 میلی لیتر

اکتان بوستر  DG (دیرگون)، مکمل سوختی است چند منظوره جهت افزایش عدد اکتان بنزین، برای تمامی خودرو ها ی بنزینی این مکمل می تواند عدد اکتان بنزین را بسته به نوع بنزین چندین درجه ارتقاء بخشد. مکمل های سوخت  یا  افزاینده های اکتان بنزین(بوستر) استاندارد موجود در بازار قطعا می توانند اکتان بنزین را به منظور بهسوزی افزایش دهند ولی  اینکه تا چه اندازه میتواند عدد اکتان(درجه آرام سوزی)(RON: Research Octane Number) را بالا برند،از محصولی به محصول دیگر تغییر می کند،تقویت کننده های اکتان با کیفیت بالا می توانند اعداد اکتان شگفت انگیزی را ادعا کنند، با این حال بسیاری از این محصولات موجود در بازار از آنچه روی محصول درج شده است متفاوت است.

 

نحوه عملکرد افزودنی های سوخت(Fuel Additives) چگونه است؟

 

یکی از پرسش های اساسی که در مورد تقویت کننده های اکتان مطرح  می باشد این هست که چطور چنین حجم و مقدار کوچکی می تواند اکتان 50 تا 60 لیتر بنزین را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.پاسخ این موضوع در مواد فعال(active ingredients)که تشکیل دهنده مکمل سوخت است نهفته می باشد که به بررسی این مواد در بخش وبلاگ کاریزشاپ خواهیم  پرداخت. این مکمل ها یا افزودنی هایی باعث افزایش فشردگی سوخت و احتراق  دیرتر ولی قویتر داخل موتور می شود و همچنین کارکرد موتور بی صداتر و روان تر  خواهد شد. با جلوگیری از ضربه زدن سوپاپ ها در اثر احتراق ناقص، عمر و بازدهی موتور افزایش می یابد.

 

 

مزایای استفاده از مکمل سوخت DG

 

با استفاده کردن از مکمل بنزین و اکتان بوستر دیرگون DG از خوردگی سوپاپها و محل تاپیک سوپاپها در موتور جلوگیری کرده و طول عمر  موتور را افزایش دهید.اکتان بوستر DG کپ  اولیه موتور را برطرف کرده و  واکنش موتور را به پدال گاز افزایش می دهد و همچنین موجب افزایش ضریب راندمان موتور خودرو می شود. مکمل بنزین اکتان بوستر DG  با بالاترین استانداردهای روز دنیا برای بازار های اروپا و آمریکا تولید شده است و با کاتالیست و سنسور اکسیژن خودرو سازگاری کامل دارد.

  • کاهش مصرف سوخت
  • بهبود اکتان و بهسوزی سوخت 
  • تبدیل بنزین معمولی به سوپر
  • بهبود شتاب
  • افزایش کلی عملکرد موتور
  • کاهش صدای موتور
  • کاهش گازهای سمی خروجی

 

 چگونه از مکمل سوخت استفاده کنیم ؟ 

 پس از هر بار سوخت گیری خودرو این مکمل سوخت را  میتوان به داخل باک بنزین اضافه کنید.355 میلی لیتر از  اکتان بوستر DG برای ۶۰ لیتر بنزین کاملا مناسب و بهینه می باشد.از تماس مستقیم با پوست دست خودداری فرمایید.  


  مقاله مرتبط با راهنمای خرید مکمل سوخت

  • قیمت محصولات خودرویی DG به نرخ تک فروشی  می باشد.برای دریافت لیست قیمت انواع مکمل بنزین یا اکتان سوخت (خرید عمده کارتنی)با ما تماس حاصل فرمایید( 02184267104 | 09197635038).همچنین می توانید با ثبت نام در سایت و ساخت حساب کاربری قیمت نمایندگان را مشاهده فرمایید.



نظرات  (۲)

رئیس افسانه ای مک دونالد:

شانس با تلاش ارتباط مستقیم دارد.

هر چه قدر بیشتر تلاش کنید

خوش شانس تر خواهید بود.

سلام عالی بود ممنون از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی